למי כדאי לפנות? מה עושה בונה אתרים והאם אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם?

החלטתם בשעה טובה לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם, שמעתם שאפשר לעבוד עם חברה לבניית אתרים, אבל שמעתם גם שאפשר לחסוך בעלויות ולבנות
בכוחות עצמכם אתר באחת מהפלטפורמות החינמיות ואתם רוצים לנסות.

כדי שתדעו מהם השלבים ליצירת אתר אינטרנט איכותי, מהם היתרונות והחסרונות של בניית אתר בכוחות עצמכם
והאם זה באמת חיוני לשכור את שירותיו של בונה אתרים מקצועי – חברת ווב סופטוור WS , המתחמה בבניית אתרים מקצועיים ואיכותיים בוורדפרס, מגישה לכם מדריך קצר.

שירותי בניית אתרים : זמן קריאה:2:30

10 שלבים לבניית אתרים - כפי שהם מבוצעים על ידי בונה אתרים מצוות WS

Man programmer בונה אתרים מקצועי

אנחנו בחברת WS, מאמינים שאתר אינטרנט מעוצב ואיכותי, הוא אתר שחוויית המשתמש היא מרכיב חשוב ומוביל בו, שגורם לגולשים להתעכב, לבדוק את האפשרויות ולבסוף גם לקנות, או להזמין מכם שירותים בתשלום.

כל עסק, שרוצה לחזק את יכולות השיווק והמכירה שלו בימינו, חייב אתר אינטרנט איכותי וידידותי למשתמש, שיאפשר לגולשים להזמין דרכו, יפעיל מערכת שיווק יעילה, יאפשר יצירת קשר קל ונוח עם הגולשים ועוד, אך יש כמה שלבים חשובים בדרך, שכדאי להקפיד עליהם כדי שתקבלו אתר איכותי, פעיל ומצליח:

  1. יצירת החזון של בעל העסק – כבעלי עסקים, המתכננים להקים אתר לעסק שלכם, אתם ודאי נכנסים לאתרים שונים ברשת, מתרשמים ולוקחים רעיונות, רושמים לעצמכם דברים שמצאו חן בעיניכם והייתם רוצים להכניס גם לאתר שלכם ואולי אתם גם יודעים איזה עיצוב אתם רוצים לאתר – החל מבחירת הצבעים וכלה בחוויית המשתמש. זה הזמן לשבת ולכתוב לעצמכם את כל המידע שהייתם מתבקשים לתת, אילו עבדתם עם בונה אתרים מקצועי: האם תרצו אתר מלא בתוכן? האם תרצו שהאתר ישלב בלוג עם מאמרים? האם תרצו שהאתר יכלול גם חנות וירטואלית, בה הגולשים יוכלו לרכוש מוצרים שלכם? האם החלק הויזואלי של העסק הוא משמעותי ותרצו לשלב גם גלריה? מה מציעים האתרים של המתחרים שלכם? האם תרצו לחקות אותם, או להציע משהו שונה לחלוטין?
  2. בדקו אילו אפשרויות נוספות יכולות לקדם את האתר שלכם – חברות שונות לבניית אתרים מציעות סל שירותים שונה זו מזו. כך שאם תצאו לראיין כמה נותני שירות כאלה, תשוחחו עם בונה אתרים של החברה ותבדקו אילו שירותים החברה מציעה – למשל, האם הם חושבים שאתם צריכים גם קידום ושיווק באינטרנט? האם הם מציעים שירותים כאלה? האם הם מציעים גם בנייה של דפי נחיתה? האם הם מציעים גם עיצוב לאתר? כל אלה יתנו לכם אינדיקציה לשלל הפעולות והמאמצים שתוכלו להשקיע כדי לבנות אתר אפקטיבי ולקדם אותו בצורה יעילה. באותה הנשימה, בדקו כמה הצעות מחיר ובדקו האם משתלם לכם יותר להשקיע שעות וימים של מחקר ועבודה על האתר שלכם, או שיותר משתלם לשלם לחברה, שמעסיקה בונה אתרים מקצועי, שיעשה עבורכם את העבודה.
  3. בדקו מהם התנאים הדרושים לאתר אינטרנט תקני שיאפשר לגולשים למצוא אותו במנועי החיפוש, כיצד אפשר להתאים את האתר לכל סוגי הדפדפנים והאם אתם יכולים לבצע בעצמכם גם אופטימיזציה של האתר במנועי החיפוש השונים.
  4. הגדירו מטרות – בונה אתרים מקצועי יוכל לכוון אתכם במדויק לעבר המטרות הרלוונטיות ואל הדרכים להשיגן, אך תוכלו לבצע בעצמכם גם הגדרה ראשונית של המטרות, לשמן אתם רוצים להקים אתר ולהגדיר את הכלים למדידת ההצלחה של האתר – לאחר שיתחיל לפעול. כתבו לעצמכם תשובות לשאלות כמו: איזה תפקיד ימלא האתר בעסק? האם הוא יהיה פלטפורמת המכירה העיקרית של העסק? האם ישמש ככלי שיווקי בעיקר? האם הוא עוד אמצעי לאפשר ללקוחות פוטנציאלים להכיר את העסק ואת השרותים שהוא נותן ואולי הוא בכלל אמצעי ליצירת קשר ראשוני עם לקוחות פוטנציאלים? כל אחת מהגדרות התפקיד האלה תכוון אתכם לעיצוב שונה ולבחירת תכנים שונים לאתר שלכם.
  5. סקר שוק – בונה אתרים מקצועי, מבצע מחקר שוק, כדי לקבל תמונת מצב של המתחרים ולקבוע כפועל יוצא, מה יהיה הערך המוסף של העסק והאתר שלכם. חשוב לתת לגולשים ערך, שיגרום להם להיכנס לאתר שלכם ולהישאר בו, לקנות ממנו ולבחור בו על פני האתרים של המתחרים.
  6. אפיון – בונה אתרים בוחר יחד עם הלקוח את מבנה האתר, הקטגוריות והתפריטים השונים שיהיו באתר ומציב אותם במסמך, או שרטוט, שתפקידו לסייע בתכנון ולהציג באופן ברור בפני הלקוח, כיצד האתר צפוי להיראות בהמשך. זכרו שעיצוב האתר הוא גורם מוביל בהצלחת האתר ובשיוך שלו לקהל היעד והקפידו להשקיע בחלק הזה. עוד משפיע אפיון האתר על קידומו במנועי החיפוש, תוך שאתם בוחרים את מילות המפתח ומבנה התפריטים.
  7. מחקר מילות מפתח – לצורך שלב זה בבניית האתר, בונה אתרים לומד את התנהגות הגולשים, את האתרים המתחרים בתחום, את ביטויי המפתח שמנועי החיפוש מקשרים ומקדמים. לאחר מכן, אפשר להכין רשימה של מילות מפתח, שאותן כדאי לשלב בתכנים השונים שבאתר, כדי לסייע לו להגיע למקום גבוה בדירוג.
  8. פיתוח ועיצוב – התוכניות הופכות לבסוף לאתר אינטרנט. בונה אתרים יוכל לבנות לכם אתר תוך שימוש בשפות תכנות מקובלות, אך אתם יכולים גם להיעזר בפלטפורמות פשוטות יותר, אם כי אין ספק שבניית אתר מהיסוד, מבטיחה לכם פעולה תקינה של האתר ויעילות מקסימלית בעת ההפעלה. אתר איכותי יאפשר דפדוף מהיר בין התפריטים והעמודים השונים ויופיע בקלות במנועי החיפוש – מה שעלול להיתקל בקשיים ותקלות במקרה של שימוש בפלטפורמות החינמיות השונות.
  9. מילוי האתר בתוכן – כמות ואיכות התוכן באתר היא אחד הקריטריונים החשובים לדירוג האתר בגוגל. כתיבת התכנים צריכה להתאים למחקר מילות המפתח שביצעתם בשלב מוקדם יותר והתכנים צריכים להיות רלוונטיים ובעלי ערך. גם בשלב זה – עבודה מול אנשי מקצוע, כמו בונה אתרים, תאפשר לכם לבצע את המשימה בצורה מדויקת ויעילה.
  10. מעלים את האתר לאוויר – פרסום האתר המוכן באינדקסים שונים, יכול לתרום לקידומו במנוע החיפוש, אך אפשר גם להשתמש בפרסום ממומן בגוגל וכדאי להשיג קישורים נכנסים, אותם תוכלו לקבל מחברות העוסקות בתחום.

בניית אתרים רספונסיביים - יתרונות

אל תהיו בין אותם טועים שמקדישים המון משאבים לעיצוב ובניית אתר שמתאים רק למסכים של מחשבים נייחים. עליכם להתקדם יחד עם הקהל ולהתאים את האתר שלכם לכל מכשיר.

לאתר הרספונסיבי יש שתי יתרונות משמעותיים:

השירות שעושה את ההבדל

אנחנו בחברת Web-Software שמנו לעצמנו כמטרה להקדיש את מלוא תשומת הלב ללקוחות שלנו ולהעניק להם את התחושה הטובה ביותר תוך שאיפה למצויינות ועמידה בציפיות של הלקוח.

החברה שלנו משתמשת באנשי המקצוע הטובים ביותר לבניית אתרים בכל הרמות. אתם תקבלו את האתר המתאים, הטוב והאיכותי ביותר שדמיינתם. אנשינו זמינים תמיד לכל שאלה, עדכון או בקשה כי הכי חשוב לנו, כחברה לבניית אתרים, שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים מהשירות ויצליחו עם העסק שלהם. באתר הזה כאן ניתן לראות כמה חשוב אתר רספונסיבי

מעוניינים בפרטים נוספים? התקשרו עכשיו לייעוץ טלפוני ללא עלות.

web design בונה אתרים

צור איתנו קשר